Zwroty i reklamacje Przejdź do treści

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Jak dokonać zwrotu?
Produkty zakupione w Slowment można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia odbioru zamówienia. Aby zwrócić produkt, prosimy o poinformowanie nas o decyzji o zwrocie:

  • elektronicznie, wysyłając e-mail na: hello@slowment.pl (preferowane)
  • lub pisemnie, wysyłając ją na adres: Aleja Papieża Jana Pawła II 30/4, 70-454 Szczecin;

Zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Środki zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, która została użyta przy składaniu zamówienia.

Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

WYMIANA

W Slowment nie oferujemy bezpośredniej wymiany produktów. Jeśli chcesz wymienić produkt, prosimy o dokonanie zwrotu zgodnie z powyższymi zasadami, a następnie złożenie nowego zamówienia w sklepie.

REKLAMACJE

Jak złożyć reklamację?
Jeżeli produkt posiada wadę, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje dotyczące produktów możesz złożyć:

  • elektronicznie, wysyłając e-mail na: hello@slowment.pl (preferowane)
  • lub pisemnie, wysyłając ją na adres: Aleja Papieża Jana Pawła II 30/4, 70-454 Szczecin;

Jeśli musisz odesłać produkt w ramach reklamacji, wyślij go na ten sam adres:
Aleja Papieża Jana Pawła II 30/4, 70-454 Szczecin.

Co zawrzeć w reklamacji?
Warto opisać:

  • co dokładnie się stało, kiedy to zauważyłeś(-aś) oraz co jest niezgodne z umową;
  • jakiej formy rozwiązania oczekujesz (np. naprawy, wymiany, zwrotu pieniędzy lub obniżenia ceny);
  • swoje dane kontaktowe, co przyspieszy rozpatrzenie sprawy.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Podanie tych informacji pomoże nam szybciej rozwiązać problem. Jeśli w trakcie rozpatrywania reklamacji zmienisz dane kontaktowe, prosimy o ich aktualizację.

Możesz też dołączyć dowody, takie jak zdjęcia, dokumenty lub produkt, który reklamujesz – to pomoże w ocenie sytuacji.

Kiedy otrzymasz odpowiedź?
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, a odpowiedź prześlemy na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

WAŻNE INFORMACJE

  • Nie przyjmujemy zwrotów produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta, zgodnie z jego specyfikacją (np. kołdry obciążeniowe, terraformy).

Klauzula prawna Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
p.3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Dbamy o najwyższą jakość naszych produktów, dlatego każdy zwrot i reklamacja jest dokładnie rozpatrywana. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z nami pod adresem hello@slowment.pl